Noraino irits ote daitezke pertsona ondraduak, tragedia batek bidezkoa eta bidezko ez dena nahaspilatzen baditu? Susanne Bier zuzendariak (ingelesez besteko film onenaren Oscar sariaren irabazlea 2011n, In a Better World filmarekin) eta Anders Thomas Jensen gidoilariak drama harrigarri eta hunkigarria sortu dute, kontatuz zeinen erraz gal dezakegun justiziaren sena pentsaezinari aurre egiten diogunenan eta bizitza kinka larrian ikusten dugunean. Egoera sinesgaitzetan dagoen jende arruntari buruzko istorio hunkigarria.