Jon Garaño eta Jose Mari Goenaga hiru emakumeren, lore sorta batzuen presentzia hutsak alteratutako hiru bizitzaren inguruko istorio honekin lehiatuko dira Sail Ofizialean. Loreek ahaztuta ziruditen sentimentuak piztuko dituzte emakumeengan...