Donostia Zinemaldiko Zinema Eraikitzen saileko iazko edizioan parte hartu ondoren, Benjamín Naishtaten lehenengo filma Berlingo zinema-jaialdian lehiatu zen eta Jeonjuko zinema-jaialdian pelikula onenaren saria eman zioten. Beroaldi batek auzo pobre bat estutzean, itzalaldien eta kutsadura-boladen eraginez, gizarte-ordena hausteko zorian egongo da eta biztanleak beren zergatiei, senei eta beldurrei aurre egitera behartuko ditu egoera horrek.