Isaki Lacuestak satira sozial bat aurkeztuko du. Filmean, krisi ekonomikoak gurearekin antzekotasun bitxia daukan herrialde bateko bost herritar arrunten bizitza suntsituko du. Galtzeko ezer ez daukatela, Espainiako eta munduko ekonomia salbatzeko plan zoro bat egingo dute: Banku Zentraleko presidentea bahitu, eta dena lehengo egoerara itzultzeko exijitzea. Aktore multzoa egundokoa da: Sergi López, Ariadna Gil, Emma Suárez, Raúl Arévalo, Imanol Arias, Eduard Fernández, José Coronado, Jordi Vilches, Josep Maria Pou, Ángela Molina eta Albert Pla, beste askoren artean.