Japonia, Frantzia eta Espainiaren arteko koprodukzio bat da; Espainiaren kasuan, Eddie Saetaren ekoizpen-etxeak parte hartu du. Naomi Kawasek zuzendu du eta aurtengo Cannesko zinema-jaialdian lehiatu da. Amami-Oshima uharte subtropikalean, 16 urteko gazte batek, Kaikok, gorpu bat itsasoan flotatzen ikusiko du. Bere lagun Kyoko aurkikuntza misteriotsu hori argitzen laguntzen saiatuko da. Elkarrekin, heldu bilakatzen ikasiko dute.