Bere film berrian, Hermes Paralluelok maitasunezko istorio bat kontatzen digu. Protagonistek, Antoniok eta Felisak, elkarrekin 60 urte baino gehiago daramatzatenean eta beren osasun makalak elkar zaintzea eragozten dienean hasiko da maitasun istorioa. Zaharren egoitza batean bizi behar izatea mehatxu gisa agertzen da horizontean. Filmak zahartzaroko maitasuna irudikatzen du; bakardadearen, heriotzaren eta maitearengandik urruntzearen beldur lo-kuluxkak egiten emandako gauak. Bizitza besteren esku utzi eta independentzia galtzearen beldurra.