Hollywooden egindako debutean, Michaël R. Roskam (Bullhead) zinemagile belgikarrak Dennis Lehane idazlearen eleberri bat egokitu du, eta Tom Hardy, Noomi Rapace eta James Gandolfini ditu protagonista, zinemarako egindako azken lanean. Krimen antolatuak New Yorkeko auzoetako tabernak dirua zuritzeko «postontzi» gisa nola erabiltzen dituen sakonki behatzen du The Drop filmak. Bob Saginowski, Brooklyngo tabernari bat, tipo batek pitbullkume kolpatu bat entregatu duela ohartuko da, eta txakurra heriotza ziurretik salbatzean, Nadia emakume misteriotsuarekin harremanetan jarriko da. Nadiak iragan iluna ezkutatzen du.