Berlingo zinema-jaialdiko Generation sailean aurkeztu zuten filma, Matías Lucchesiren lehenengo pelikula, eta Guadalajarako zinema-jaialdian Iberoamerikako pelikula onenaren saria irabazi zuen. Emakume bihurtzear dagoela benetako nortasuna ezagutzeko beharra sentituko duen neska bat da protagonista. Ez daki nor den bere aita, baina aurkitzeko asmoa dauka.