Borja Cobeagaren komedia berriko protagonista Manu Aranguren da, ETArekiko negoziazioetan Espainiako Gobernuaren mintzaide gisa aritzen den euskal politikaria. Laster, ekintza serio eta ondo pentsatua izan ordez, elkarrizketa kasualitateek, akatsek edo gaizki-ulertuek baldintzatuko dutela ikusiko da. Ramón Barea, Carlos Areces eta Josean Bengoetxea dira protagonistak.