Pelikula oniriko eta igarlea da, errealitatearen eta irudimenaren arteko nahasketa. Abel Ferrarak Pier Paolo Pasoliniren bizitzako azken eguna berregin du. Bere ohiko kolaboratzaileak, Willem Dafoek, poeta eta zinemagile handiaren rola jokatzen du. Egun bat, bizitza bat. Erroman, 1975eko azaroaren 2ko gauean, Pier Paolo Pasolini hil egingo dute. Pasolini boterearen aurka borrokatzen den artearen ikurra da. Bere idazkiak eskandalagarriak dira, zentsoreek bere pelikulak jazartzen dituzte, pertsona askok maiteko dute, eta beste askok, gorrotatu. Bere heriotzaren egunean, azken orduak bere ama maitearekin emango ditu; ondoren, bere lagun maiteekin; eta azkenik, gauean, betiereko hirian abentura bila ibiliko da. Egunsentian, Pasolini hilda aurkituko dute Ostiako hondartza batean, hiriaren kanpoaldean. Veneziako zinema-jaialdiko lehiaketa ofizialerako aukeratu dute pelikula.