Espainiaren eta Argentinaren arteko koprodukzio bat da (Espainiaren kasuan, El Deseo ekoizpen-etxeak parte hartu du), eta aurtengo Cannesko zinema-jaialdiko Sail Ofizialean estreinatu dute. Berdintasun ezak, bidegabekeriak eta bizi dugun munduaren exijentziak estresa edo depresioa eragiten diote jende askori. Batzuk lehertu egiten dira.