Benetako gertaeretan oinarritutako drama bat da, Oscar sari bat jasotako Danis Tanovicek zuzendua (No Man's Land). Saltzaile gazte batek, zabaltzen aritu den haurrentzako botika baten ondorioak ezagutzeak atsekabetuta, botika ekoizten duen enpresa multinazionalari aurre egingo dio.