Martín Rejtman zinemagile argentinarra Locarnoko zinema-jaialdian lehiatu zen bere pelikula berriarekin. Goizalde batean, 16 urteko nerabe batek, Marianok, etxean errebolber bat aurkituko du, eta pentsatu gabe, bere buruari bi tiro botako dizkio. Bizirik irtengo da. Marianok eta bere familiak egoera horren aurrean izango duten erreakzioari buruzko istorioa da Dos disparos.