Angelina Joliek ekoitzi du pelikula hau eta Sundanceko zinema-jaialdian Publikoaren saria eta Berlineko zinema-jaialdiko Panorama saileko Publikoaren saria lortu ditu. Adis Abeban, Meaza Ashenafi abokatuak legelari baten laguntza behar duten emakume eta haur txiroei laguntzeko sare bat sortu du. Poliziaren eta Gobernuaren etengabeko xaxatzeari aurre egin beharko dio. Hala ere, Hirut 14 urteko neskatoa defendatzera ausartuko da. Ikastetxetik itzultzen ari zela, bahitu eta bortxatu egin zuten, baina bahitzaileak hil ondoren, ihes egitea lortu zuen. Bere buruaren defentsan jokatu zuen arren, heriotza-zigorra jasotzeko arriskuan dago Hirut.