Habanaren gaineko terraza panoramiko bat, ilunabarra. Bost lagun elkartu dira, Amadeo, 16 urte erbestean eman ondoren, itzuli egin dela ospatzeko. Ilunsentitik egunsentira, gaztaroa, osatzen zuten taldea, etorkizunarekiko fedea… gogoratuko dituzte. Baita desengainua ere. Lauren Canteten film hau Veneziako zinema-jaialdiko Venice Days sailerako aukeratu dute.