Diego Luna zuzendari eta aktore txalotuak aurkeztuko duen pelikulak César Chavezen ibilbidea jasotzen du ‒borroka, erresistentzia eta bukaerako garaipena‒, sinesten zuenagatik bizia arriskatuz bidean milaka pertsonaren inspirazio-iturri bilakatu zen familia-gizonaren ikuspegi pertsonalaren bitartez. César E. Chávez 60ko hamarkadako eskubide zibilen aldeko mugimenduen artean pertsona gogoangarria izan zen; izan ere, milioika langile amerikarren eskubideen alde borrokatuz, Ameriketako Estatu Batuetako historiako indarkeriarik gabeko protestaldi luzeena egin zuen. Baserriko langile izan eta ordain eskas baten truke landa eremuko lan-baldintza ankerrak nozitu ondoren, zapalduentzat etorkizun hobea lortzearen alde egiten eman zuen bere bizitza. Aurtengo Berlingo zinema-jaialdian aurkeztu dute.