Oscar sari baten irabazlea den Alex Gibney zuzendariak Fela Anikulapo Kuti ospetsua, afrobeat mugimendu musikalaren sortzailea, aztertu du bere dokumental berrian. Haren bizitzaren, musikaren eta herri zapalduen eskubideen defendatzaile gisa izan duen garrantzi politikoaren ingurukoa da filma. Nigeriak demokraziaranzko bidea hartzea eragin eta mundu osoan politika panafrikanista bultzatu zuen.