Rio de Janeiroko elite sozialaren munduan girotutako istorio bat da, gehiegi babesten duten gurasoengandik ihes egin nahian dabilen nerabe bati eta bitartean sosik gabe gelditzen den familiari buruzkoa. Fellipe Barbosa brasildarraren bigarren pelikula hau Rotterdameko zinema-jaialdiko Sail Ofizialean lehiatu zen.