Israelen, oraindik ez dira ezkontza zibilak existitzen; lege erlijiosoa bakarrik dago indarrean, eta horren arabera, senarrak bakarrik dauka dibortzioa emateko ahalmena. Film honetan, emakume batek eskubidetzat jotzen duena lortzeko egingo duen borroka agertuko da. Cannesko zinema-jaialdiko Errealizadoreen Hamabostaldian aurkeztu zuten.