Nuri Bulge Ceylan zinemagile turkiarrak Cannesko zinema-jaialdiko Urrezko Palmorria lortu zuen pelikula honekin. Anatolian, Nihal emaztearekin eta Necla arrebarekin batera, hotel txiki bat gobernatzen duen Aydinen istorioaren kontakizuna da. Negua aurrera joan ahala, hotela babesleku bihurtuko da, baina baita irteerarik gabeko toki ere, eta erresuminak sutu egingo ditu.