Japoniako animazioko maisu Isao Takahataren lan berriena Canneseko Errealizadoreen Hamabostaldian estreinatu dute eta Japoniako literaturako testu klasiko baten egokitzapena da. Banbu zurtoin distiratsu baten barruan aurkitutako neskatila bat koskortu egingo da, gazte dotore bihurtzeraino, banbu biltzaile zahar batek eta haren emazteak hazita. Landa eremutik hiri handira, ezagutzen duten guztiak liluratuko ditu; besteak beste, bost senargai prestu. Baina gazteak bere patuari aurre egin beharko dio.