Maxime Giroux zuzendari kanadiarrak Félixen eta Meiraren istorioa kontatuko digu hirugarren film luzean. Sosik gabeko franko-kanadiar eszentrikoa da Félix, eta bere aita diruduna hiltzear dauka. Meira, berriz, judutar jasidiko ezkondua da, seme baten ama. Ez zegoen aurreikusita biek elkar ezagutzea, ezta bata bestearekin maitemintzea ere.