Familiako kideen arteko maitasunari buruzko istorio harrigarria, Emmy saria irabazi zuen Alexander Nanau zuzendari. Totonel, hamar urteko mutikoa, eta haren arrebak hiriko auzo txiro batean bizi dira, ama espetxetik irten eta etxera itzultzeko zain.