Gabe Ibáñezek Antonio Banderas protagonista duen thriller futurista bat egin du. Polizia-generoaren eta westernaren arteko fikziozko pelikula bat, eta Singulartasun Teknologikoa du ardaztzat; Adimen Artifiziala giza adimenaren mailara iritsi eta gaindituko duen uneaz espekulatzen duen teoria.