Vincent ez da gainerako gazteak bezalakoa. Ura ukitzen duenean, bere indarra, erreflexuak eta bizkortasuna areagotu egiten dira. Lucie ezagutuko du, maitemindu egingo da, eta bizitzan lehenengo aldiz, bere sekretua norbaitekin partekatuko du.