Bulgariako herri txiki batean, Nadezhda irakasle gaztea bere ikasgelan lapurreta egiten duen ikaslea harrapatu nahian dabil, zer dagoen ondo eta zer gaizki erakusteko asmoz. Baina mailegatzaileekin zorpetzean, nola jakin ahal izango du berak zein den bide zuzena? Zerk bihurtzen du pertsona zintzo bat gaizkile?