Hiru gazte; denek hilketak egin dituzte. 1984an debekatu zuten espetxeei buruzko dokumental batean haien aurpegi ahaztezinak eta kontakizun kezkagarriak ezagutu ondoren, zuzendariak bilatu egingo ditu eta inoiz jakinarazi gabeko sekretuez gain, Hungaria ezezagun bat deskubrituko du.