Karlovy Varyko zinema-jaialdiko Sari Nagusia irabazi zuen pelikula honek Abkhaziako gizon zahar baten eta haren biloba gaztearen istorioa kontatzen du. Enguri ibaiaren mailaren igoerak sortu duen uhartean artoa landatzeko asmoa daukate. Baina soldadu georgiarrak gertutik igarotzen dira...