James McAvoy (The Last King of Scotland, X-Men) eta Jessica Chastain (bi aldiz Oscar sarietarako hautagaia, Zero Dark Thirty eta The Help filmengatik) dira harremana berreraikitzeko bidea bilatzen ari den bikote baten istorioko protagonistak. Eleanor eta Conorren arteko bikoteak denongan miresmena sortzen du. Oso maiteminduta daudela dirudi, baina egun batean, ezusteko batek ezkon-harremanari eragingo dio. New Yorkeko bikote honek, nahigabea jasaten ari den arren, elkar ulertzeko ahalegina egin behar du, eta aldi berean, maitasuna berpizten eta bizitza berreskuratzen saiatu. Aktore taldean, Viola Davis, Bill Hader, William Hurt eta Isabelle Huppert daude. Cannesko zinema-jaialdiko Un Certain Regard sailean aurkeztu zuten.