Dokumental hau Cannes, Mosku eta Torontoko jaialdietan aukeratu zuten eta Sobietar Batasunari eta bere kirol-historiako dinastia loriatsuenari buruzkoa da: Armada Gorriaren hockey taldeari buruzkoa. Taldeko kapitain Slava Fetisoven ikuspegitik kontatuta, heroi nazionala etsai politiko bilakatzera nola igaro zen azaltzen du. Gerra Hotza izotz pistetan jokatu zela eta gizon batek hainbat errusiar belaunaldiri aldaketarako bidea ireki ziela adierazten duen istorio iradokitzailea da.