Urteberri-gauean, hiru pertsonaia bakarti eta gautar Uruguaiko landa eremuko herrixka galdu batera iritsiko dira, eta han, beren patua aldatzeko aukera izango dute. Maitasunari, bakardadeari, aukerei eta denboraren joanari buruzko filma da.