Cristinak, 49 urteko emakumeak, bizitza osoa bere ama Carmen zaintzen eman du. Sandrarekin topo egingo du, lankide ohi aske eta aurreiritzik gabearekin, eta hark bizitzeko beste modu batzuk erakutsiko dizkio lagunari.