Signe Baumane animazio-zinemako zuzendari entzutetsuak bere familiako emakumeei eta eromenaren aurkako borrokari buruzko istorio pertsonala kontatzen du, bere burua barne hartuta. Metafora bisualez, irudi surrealistaz eta umore-sen bihurriz betetako pelikula da. Karlovy Varyko jaialdian FIPRESCI saria lortu zuen.