Danimarkako landa eremuko herri txiki batean girotutako istorioa. Sara nerabearen eta Karen irakasle gaztearen artean harreman oso berezia sortuko da. Drama lasaia da, bai emakumezko protagonistei bai bizi diren inguruneari buruzkoa.