Brasilgo kostaldeko herrixka batera alisio haizeak erregistratu nahi dituen ikertzaile bat iristearen eta aurkikuntza harrigarri baten ondorioz, Shirleyk eta Jeisonek bizitzaren eta heriotzaren, memoriaren eta ahanzturaren, haizearen eta itsasoaren arteko duelu bati aurre egitera bultzatuko dituen bidaia bat egingo dute. Gabriel Mascaróren lehenengo pelikula da. Locarnoko zinema-jaialdian aipamen berezi bat jaso zuen.