Dokumentalak eskulanaren berpiztea aztertzen du, zoriontsu bizitzeko bide bat aurkitu duten motorzale sutsu batzuen bitartez. Kalifornia, Utah, Indonesia, Espainia, Eskozia eta Frantzian grabatu dute, 16 mm-n, hainbat mekanikari eta tailer sortzaile hartuta, eskulanaren eta buru-lanaren arteko mugen bila. Ukigarria den zerbait sortzeak eragiten duen poz handia, uneen gozamena, formaren eta funtzioaren arteko harremana, paisaiak zeharkatzearen plazera eta komunitate horren inguruan sortzen diren adiskidetasunak islatzen ditu. El Solitariok, Shinya Kimurak, Blitzek, ex Machinak eta Roland Sandek parte hartu dute; konbentzionalismoetatik aparte bide bat aurkitu duten eta 60ko hamarkadatik debaluatuta zegoen artisautzaren balioa aldarrikatzen duten bost adituk.