Dokumental hau ez da Paco de Lucíaren bira baten jarraipen fisiko hutsa, haren arimarako hurbilpen bat baizik: haren oroitzapenetarako hurbilpena, nahigabea, interesa edo aho betean barre egitea eragiten zioten gauzetarako hurbilpena. Flashbacken bitartez, Paco de Lucía bera narratzaile bakarra dela, haurtzarotik azken egunetarainoko tartea kronologikoki aletzen du. Mallorcan eman zituen azken egunak, hain zuzen ere, hil ondorengo diskoko azken moldaketak egiten.