Bukatu nahi ez duen ibilbide baten amaieran dagoen skateboardlari baten estualdiak. Ibilbide profesionalari eusteko gauza ez dela, bere bizitza festa eta neurrigabekerien espiral dekadente bihurtzen duen gizon baten gainbehera aztertu du zuzendariak, bost urtez. Denboraren poderioz, beraien arteko harremana aldatu, eta itxura guztien kontra, pertsonaia bat sortuko da. Danger Dave edo Arau guztietatik kanpo bizitako grina baten abentura liluragarria.