The second film by Paula Ortiz is based on Bodas de Sangre by Federico García Lorca and stars Inma Cuesta, Asier Etxeandía, Leticia Dolera and Álex García. The Bride, grief-stricken and desolate, prepares for her marriage to The Groom in the middle of a white desert... but an invisible thread, powerful and impossible to break, binds The Bride and Leonardo.