Cooper and Schoedsack abandon the exotic settings so often found in their films to take us to the London of detective mysteries. Here, their fetish actor, Robert Armstrong, plays an American lost in the London fog ensnared in a complicated plot that feels like something out of an Alfred Hitchcock movie.