A surprising incursion by Cooper and Schoedsack into the realms of dramatic comedy, a genre in principle very far removed from their usual interests. This tale of a father and daughter reunited after living apart is, above all, a vehicle to show off one of the big Hollywood stars of the time: John Barrymore.