How did Redzepi manage to revolutionize the entire world of gastronomy, inventing the alphabet and vocabulary that would infuse newfound pedigree to Nordic cuisine and establish a new edible world while radically changing the image of the modern chef? His story has the feel of a classic fairy tale: the ugly duckling transformed into a majestic swan, who now reigns over the realm of modern gourmet cuisine. But beneath the polished surface, cracks appear in the form of old wounds.