The tale of an unprecedented voyage when one of the best restaurants in the world closes its doors for five weeks to set out and travel. Making its way through four American countries, the team from El Celler de Can Roca pays homage to the cuisines of Mexico, Peru and Colombia, personally reinterpreting their ingredients and traditions.