In this fascinating look at the universe of sake, three outsiders; a British sake brewer with 25 years experience in Japan, an American journalist who has published multiple guidebooks on sake, and the young president of a centuries -old Japanese sake brewery who wants to make changes to his family legacy, join together to explore the mysterious world of sake illustrating how these unique individuals each have a role to play in the rich, complex, and spectacular world of sake.