Ichiko lives in Komori, a tiny village in northeastern Japan. She moved out to the city once, but felt lost there and returned. With no supermarkets or convenience stores nearby, living in Komori is like living off the land. She grows her own rice, works the farm, and makes meals out of seasonal foods gathered from the neighboring mountains and fields...