Ferran Adrià dons his chef’s jacket once again, to take up a new challenge: cooking without cooking and reformulating the conference format, turning it into content to explain the creative process that led him to make his restaurant one of the great temples of 20th creativity, a feat that would forever change the history of gastronomy.