Four artists from different disciplines: chef Xabier Gutiérrez, painter Juan Vich, musician Ander Fernández and producer Pello Gutiérrez. Each lends a new slant to a concept based on a single premise: charcoal embers. All four set about exposing their individual takes on the materials, colours, sound, sensations.