A film inspired by true events in Southern Chile. A family sect only has one purpose and belief: a new order is necessary. Tamara, 11, is responsible for procreating the leaders of the new world. Disgruntled with her "lot”, Tamara’s sexual exploration with a boy in her year at school will have unexpected consequences, marking her violent transition from childhood to womanhood. Tamara will gain her freedom in a way she had never imagined. Marialy Rivas’s previous film, Joven y alocada, participated in Films in Progress and landed awards at Sundance and Bafici, among other festivals.