Martin Marchand throws himself into the political contest. As a result of his work in the social media, a traditional political structure invites him to join their list. Martin calls in technicians and advisors to create his campaign image. Over a weekend, immersed in the bucolic setting of a country house, they get down to designing the leader’s image. But an infiltrator seeking to obtain information on the coming electoral alliance creates an atmosphere of mistrust. The film, with the working title of El Palomar, participated in the I Europe-Latin America Co-production Forum.