A story inspired by the case of a Chilean judge who lost the custody of her children for being a lesbian, told from the point of view of her eldest daughter Sara, aged 13. The screenplay is based on true events that could be related as a tale of lawyers and courthouses, lawsuits, claimants, defenders and victims, but instead, it will be the story of a family.